Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

The last two days {the rest of your life}

Μέρα 1η.
Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010.

The Mall. Ναι, μετά από μια εβδομάδα έλλειψης επικοινωνίας πρόσωπο με πρόσωπο με την φίλη μου επιτέλους {thanx God} την είδα. Κάναμε μια βόλτα στα μαγαζιά και δεν αγοράσαμε κάτι και ύστερα κάτσαμε για καφέ στο Palmier Bistro. Πόσο ωραίο παίζει να ήταν αυτό το milkshake? Ε? ε? Και άρχισε και μου έλεγε τα διάφορα για αυτήν... Shhhh... it's secret I can't tell it. Περάσαμε πάντως πολύ ωραίαααααα. <3

Μέρα 2η.
Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010 {και κάτι από Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010}
Επιτέλους πήγα στο Dark Sun. Και όλο έλεγα πότε θα πάω και τελικά πήγαμεεεεεεεεεε. Ναιιιι. Καλά μπήκα μέσα και έπαθα ένα μικρό σοκ. Πολύ ωραία διακόσμηση και ολίγον τρομακτική θα έλεγα αλλά μου άρεσε. Ευτυχώς δεν χάθηκα στον δρόμο για την τουαλέτα γιατί ήταν κάπως μπέρδεμα. Βέβαια στην αρχή πήγα να πάω στην αποθήκη με τις μπύρες. Ήπιαμε λοιπόν μαυροδάφνη {εγώ} και Red Bull {σου δίνει φτεράααα} η φίλη μου. Γνωρίσαμε ένα που δούλευε εκεί και ήπιαμε σφηνάκια. Εγώ και αυτός ήπιαμε North και η φίλη μου πάλι Red Bull { η κακομοίρα δεν μπορεί να πιεί. Και γω σ'αγαπάω Ειρήνη}. Έτσι με τα πολλά πολλά κατά τις 3 και κάτι {αφού άλλαξε και η ώρα φύγαμε....}

The end.

Σήμερα 31 Οκτωβρίου 2010. Είναι Halloween. Αυτό έχω να πω μόνο. Μπορεί κάποιος να μου πει γιατί στην Ελλάδα δεν το γιορτάζουμε? Τι πράγματα είναι αυτά? Ντροπή και αίσχος. Απαπαπα. Το βράδυ δεν ξέρω τελικά τι θα κάνω αλλά το σίγουρο είναι ότι έχω βγάλει όλες μου τις νυχτερίδες και τα voodoo και τα έχω κρεμάσει απ τον πολυέλαιο... Η μάνα μου η καημένη φρίκαρε σήμερα το πρωί.

HAPPY HALLOWEEN. xD.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου