Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Και ναι....

Έφτασα Μεσολόγγι από εχθες το απόγευμα που ήρθα με τον μπαμπά μου. Μετά εκείνος βέβαια έφυγε γιατί σήμερα είχε δουλειά και δεν μπορεί να κάτσει. Εντάξει θα έρθει η μαμά μου την Παρασκευή και θα γυρίσει Κυριακή... περνάνε οι μέρες πιστεύω.
Σήμερα ήταν το πρώτο μάθημα στην σχολή. Εφαρμογές Πληροφορικής στην Διοίκηση και Οικονομία. (ΕΠΔΟ με λίγα λόγια.) Είχα στις 11 μάθημα αλλά μπήκα στις 12 γιατί πολύ απλά είχα αγχωθεί απίστευτα. Μετά βρήκα μια γνωστή μου απ το σχολείο οπότε ήμασταν μαζί μέχρι την ώρα που τελειώσαμε. Α, ναι.. απόγευμα τελειώσαμε στις 7 και κάτι γιατί 7 και τέταρτο περνάει το τελευταίο λεωφορείο απ τα ΤΕΙ για το κέντρο (ναι είναι και 2 ή 2.5 χιλιόμετρα έξω)
Μέχρι στιγμής μένω σε ξενοδοχείο... μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα για το ποιοι θα μείνουν στην εστία. Αν και δεν θέλω και τόσο να μείνω στην εστία. Προτιμώ σπίτι δικό μου να νιώθω πιο άνετα. Μου λείπει όμως η Αθήνα. Οι φίλοι μου, τα μαγαζιά που βγαίνω, τα μαγαζιά που ψωνίζω... Τετάρτη δν έχω μάθημα. Έχω μόνο το εργαστήριο στις 6 το απόγευμα ως τις 8. Άμα δεν το είχα θα πήγαινα Scorpions γαμώτο. Ναιιιιιι! Και δεν έχω ξαναπάει. Στις 15 όμως θα είμαι Αθήνα γιατί έχει μια συναυλία και τις επόμενες μέρες έχουν γενέθλια δύο φίλες μου. Οπότε πρέπει να είμαι εκεί και μετά θα ξανακατέβω στις 26 και μετά αρχές και μέσα Νοεμβρίου. Βέβαια δεν έχω γνωρίσει ακόμα άτομα. Δεν ξέρω αμα θα γνωρίσω και άμα θα με θέλει κανείς.... Θέλω τους φίλους μου. Πφ. Αλλά έτσι έχει η ζωή... Πωωω... δεν έχω φάει και τίποτα... Ε... θα φάω το βράδυ. Θα πάρω ένα σουβλάκι. Χαχα. Καλά θα είναι πιστεύω. Πήγα και στο σουπερ μάρκετ και έπεσα σε ένα πεζούλι και μου γύρισε λίγο το πόδι μου. Τι να πω....
wooow! Εδώ στο νετ καφέ που είμαι έβαλε Linkin Park και Feint. Καιρό είχα να το ακούσω.... Αυτά... Αύριο πάλι στο νετ θα την βγάλω το βράδυ. Θα πάω και στην cosmote να μου ενεργοποιήσει το νετ στο κινητό μου να μπαίνω. . .

2 σχόλια: