Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

Found home

Αφού έψαχνα μια ολόκληρη μέρα και δεν πήγα στην σχολή τελικά βρήκα σπίτι. Είναι γκαρσονιέρα. Ανάμεσα στο κέντρο και την σχολή σε καινούρια πολυκατοικία (καλοκαίρι 2010). Είναι όμορφο και μου αρέσει. Έχει ωραίο μπάνιο, ωραία, πλακάκια, μεγάλη και ωραία ντουλάπα και ωραία ράφια (για κουζίνα, πιάτα και έτσι). Σίγουρα χωράει κρεβάτι, γραφείο, καρέκλες, τηλεόραση, τραπέζι και καναπεδάκι που γίνεται κρεβάτι. Μπροστά (μιας και είναι στο ισόγειο) έχει μεγάλη αυλή και θα φυτέψουν λουλούδια και θα έχει φάση. Μένουν και άλλες κοπέλες εκεί. Σήμερα στο εργαστήριο γνώρισα άλλες 2 κοπέλες. Την μια την λένε Bάσια και μένει Πάτρα και πηγαινοέρχεται (μου έδωσε και τον αριθμό της) και την άλλη δεν ξέρω πως την λένε. Απλά μιλήσαμε λίγο στο λεωφορείο.. Πφ. Αύριο μάθημα στις 9 με 2. Και μετά θα πάω λίγο στα μαγαζιά να δω δωράκι για την φίλη μου. Πλάκα πλάκα αν και δεν χαλάω πολλά λεφτά για φαγητό και έτσι (έξω ή στην σχολή) τα περισσότερα λεφτά μου τα δίνω στο νετ. Ναι καμμένη. Χαχα. Παρασκευή έρχεται και η μαμά μου να δει το σπίτι και Παρασκευή θα καταίβω Αθήναααααααααααα και θα ξαναφύγω Δευτέρα. Παιδιά σας ΑΓΑΠΑΩ.

2 σχόλια: