Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

Yum Yum lets have a waffle


Μόλις γύρισα κουρασμένη και σκεφτική καθώς μπήκα στο δωμάτιο μου. Το χάζευα για ώρα και σκεφτόμουν ότι όλα αυτά θα τα αφήσω από Οκτώβρη, θα είμαι αλλού, μακριά απ την Αθήνα, μακριά απ τα μέρη που βγαίνω, μακριά απ τους φίλους μου. Αλλά τι να κάνω? Έτσι είναι τα πράγματα.
Τουλάχιστον σήμερα πέρασα καλά. Βγήκαμε με μια φίλη μου, πήγαμε βόλτα στην πλατεία και φάγαμε βάφλα μιας και είχαμε πάνω από 3 μήνες να φάμε. Παγωτό, σαντιγύ και μερέντα.
Ω ναι! Πήγα και για ψώνια σήμερα. Επιβάλλεται μιας και είχα χρήματα. Κάποιο απ τα πράγματα που αγόρασα. Τσάντα από Accessories και μπλουζάκι από Zara. Νομίζω πως μετά από αυτά (εκτός του ότι έχω και τις μαύρες μου) θα ήθελα να ακούσω λίγο Placebo και Meds. Baby... did u forget to take your meds?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου